Trénink

Posilňovanie rúk

Posilňovanie rúk

Posilňovanie rúk - silné ruky sú znakom dobrého parkouristu

Posilňovanie chrbtových svalov

Posilňovanie chrbtových svalov

Posilňovanie chrbtových svalov. Z pohľadu parkouristu je silný chrbát dôležitý najmä pri správnych a precíznych dopadoch a rotáciách.

Silné telo ako základ pre kvalitné skoky - Posilňovanie brucha

Silné telo ako základ pre kvalitné...

Už pred mnohými rokmi starý Gréci a Rimania verili, že pevné a vypracované brucho je znakom sily a pevného zdravia. Dnes máme túto domnienku aj vedecky podloženú.

Strečing alebo aktívne naťahovanie svalstva

Strečing alebo aktívne naťahovanie...

Pohyb nášho tela je zabezpečovaný pohybovou sústavou, ktorá je tvorená kosťami, kĺbmi a svalmi. Práve svaly dodávajú nášmu telu silu, chránia naše kosti, kĺby, ale aj všetky dôležité orgány.

Spestrenie tréningu parkouru a freerunningu – 111 tipov

111 tipov na spestrenie tréningu aj...

Čo robiť, keď nie je čas na tréning? Len tak doma, pri chôdzi po ulici? Ako sa zábávať a trénovať zároveň?

Parkour tréning v daždi a tréning v zime

Rain running a zimný tréning parkouru

Musí nás prichádzajúci dážď a blížiaca sa zima odradiť od tréningu? Nemusí! Parkour sa dá trénovať vonku v akomkoľvek počasí. So zdravým rešpektom k počasiu, prírode a vlastnému telu.

Odber noviniek

Drž sa nás, s nami ti nič neutečie!

Načítání...